Saturday, October 3, 2009

A day or 2 before RAYA.

di rumah tok. Kami la org pertama yg sampai dulu. ada 2 atau 3 hari lagi sebelum raya.
18hb september. aku tak ingat betul2 apa yg belaku hari sebelum raya ni. Jadi aku main tibai letak saja di blog ni..........

Apa yang aku ingat...(kalau betul la apa yg aku ingat ni)
Tok buat KUIH OHH!! mmg la. tok mmg buat kuih hari2. tu feveret dia. best jual kuih dia kata.
Raya ni.. yg aku nmpak la.. di buat apa benda ntah nama kuih tu.. ntah dibuat dari apa. Daun pisang(kot..) dijadikan sebagai mangkuk kuih tu. magkuk la sgt.. :(
Dan semestinya. Ketupat mesti ada untuk Raya.


Tetamu kedua yg dtg ke rumah tok sebelum raya ialah!!!!!....
ntah yg mana dulu smpai...
1) Pak Ngah!












Pak Su dalam ingatan aku. Jarang sgt jumpa dia ni.

2) Pak Su.. bkn Pak Su Din atau suami Mak Su Ina. :p
Pak Su apa ya.. lupa daa nama dia ,serta anak pompuannya Sa..sa..sa..'dah! mcmana nak tulis nama dia ya.. sori la oops...






Eiseh. Tak jadi la pulak!












Ntah samada hari yg sama atau besoknya. Geng Pak Lang datang.
Membawa satu keluarganya datang.
Kemudian meninggalkan
(no drawin pic available)
di rumah tok.




No comments:

Post a Comment