Thursday, December 24, 2009

raya keempat

-------------------------------------------------------------------------
hari ni kami semua yg di rumah tok ni akan ke rumah maksu di bertam. tinggal sana sehari!
pakcik dah balik kajang, makcik yang bawa kami naik kereta.

tapi sebelum tu! kami ke mana ntah. rumah abang ijat. abang am punya abang@adik(??)
dia buat open house~~ makan laksa ngan nasi ayam.
habis makan kat sana. kitorang continue pi rumah maksu.
oh eh? kami tak ke bertam. kami ke parda?pedra? pudra? purda? perda? dadadadadadada
apa2 lah! yg pasti bukan mawadah. :P
perda!
pi rumah kondo maksu! kondominium mutiara.


fuyyoo! ada swimming pool!! yeah! kita tinggal sini kah? anas?













tak. singgah sekejap ja--kata makcik. loh...
rasa kecewa tau tak dpt pi swimming. dah 2 tahun tak berenang kolam.

esan ngan asyraf jemput kami di bawah. bawa kami ke tingkat atassssssssssss. tingkat 9 kot. KOT la..
waa. colourfulnya dalam rumah ni. best best.
ada 3 bilik!~~~ 2 toilet.
rumah ni diorang buat homestay. oo bestnya ada side-income. dpt byk duit oh!


di sinilah bermulanya kerosakan kamera.
kreeeeeeekkkK~~!!!~!@!@!@
woah. kenapa itu lens itoh!? lain juga bunyi dia itoh!?
habis la aku!
:icondoomedplz:




pada masa itu aku... :iconfrageplz:+:iconohshitplz:=:icondurrhurrplz: .
oh tak peduli dah lens tu. nnti baru tgk balik.








ni gambar terakhir sebelum lens kameraku rosak
$%*&(&^%$%#%









lepas ni nak beraya rumah orang lain pulak.
tak ingat la siapa.. adik beradik tok@tokwan..
yang aku ingat kami 2 kereta ni pi baling. ou ou ou. ingat tu ja la...uhh..


sebelum tiba ke rumah maksu. kami ke kedai makan dulu. isi itu perooooooooootttt dulu bah!.
makan apa ntah aku tak ingat. yang aku ingat sedap. tu ja.


uuyoo. terer budak esan ni main apa benda rubik tu.
pesaing anas ni!




smpai rumah diorang......
mandi, semayang~
borak kjap ngan budak2 rumah ni.

esan ajar aku minta lukis tangan.
aku ajar la dia cara mudah(bg aku la)
maksu ada minta suruh lukis gambar asyraf tgh tido. woh! tak reti oo still life camtu.
kalau dari gambar ,insyaallah boleh. =)

anas tido awal.. nasib baik dia tak tido gaya pelik tu. aman sikit.
esan pun tido lepas bekali kali lukis tangan.
aku on laptop.. tgk kalau ada assignment yg tak siap lagi.. oho. semua beres! semester ni ntah kenapa aku rajin.(konon la)
tiba2..jengjengjeng!
cousin yg panggil aku pakcik semalam muncul di depanku.oh tak. dia lalu gitu ja.
sekejap ja..pastu dia masuk bilik boss dia..
:iconwthplz:??

dia keluar bilik boss dia. blah dari situ.
pastu dtg balik kat depan aku dia tanya--amer nak guna intenet?
..ha? what?:icono-0plz: pehal tiba2 ni?
dia kata kalau aku nak guna dia boleh online sekali. kalau tak dia kena tido.
........oho oohohohohohohoo!! :iconsayplz:
takpa la. aku pun boleh cek DA aku.
dia pun on modem wireless tu.
... tapi tak dapat pun.. dapat detect wireless signal tapi tak boleh access internet.
loh. dia tak on modem apa ntah yg satu lagi tu..


malas nak pikir apa2 lagi. tido!
--------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments: