Thursday, December 24, 2009

raya pertama

-----------------------
pagi tu. kami ready untuk kedatangan saudara-mara.
anas berbaju melayu oren. ahyad pula warna purple.
aku berbaju uh.. baju casual.. merah stripe putih..











first famili yg smpai, famili ateh. satu famili berbaju kuning.
lepas tu datang pak lang and the geng. semua lelaki keluarga paklang ber-PURPLE oh!
....
berita ttg abg aimin ke korea semua org dah tahu.
paklang bawa projector(FUUYOO!) dan laptop pastu tgk ramai video i'm not alone dr yamin.







tengok la tangan siapa tu dalam video.
abg aimin kah? aku pun tak tau~~







ditiru 100% dr gmbar yg diambil ketika tu. TOK!


habis beraya kat rumah tok.
aku ikut anas n famili beraya kat rumah keluarga pakcik di bagan tiang, disertai dengan paksu rodi(?) dan anak perempuan dia.
lepas bagan tiang pi rumah mak ngah ma. makan laksa. hmm :)

pastu balik rumah tok semula..
petang tu kelurga mak long dtang.
woh woh.
dah lama tak jumpa famili ni. amirul, kak finas, dan abg akmal+isteri dan anak pompuan.













tu dia anak abg akmal... tak tau apa nama dia..
cicit pertama tok!
oh. yg betudung tu bukan mak baby tu.
tu makcik dia :D

malam tu. tido sebelah anas.
dia tido terus~ mcm pengsan orgnya.
bila aku nak cuba melelapkan mata...

BUTT!! teruknya gaya tidur bontot budak ni. bontot dia nak pegi kat muka aku!
adui naa!! sandi betul juga dia ni!
brp kali aku cuba bangunkan budak anas ni dengan memukul bantal bertalu-talu ke atas dia.
tak juga dia bangun.
...
..
.
Gagal dengan usaha yang ku lakukan, aku ambil laptop dan ambik broadband anas.
online la malam tu. nak chatting ngan member2 intenet~~
tapi...

............
yg byk cuma I'm Mobile.. wut?

1 comment:

  1. Ni mwdh. Bhgian yg paling bez..
    1.bamer xdak bju raya! (Haha!)
    2. Xsangka! Anas!!! (AHAHAHAHA!!)

    ReplyDelete